Sunday 28 February 2016

Cabaran Kepada Powergold

Dlm biz apa sekalipun cabaran mmg akan wujud..macam2 halangan muncul apabila syarikat telah hampir melepasi tempoh 3 tahun beroperasi..
.
Bila Powergold dah nampak maju dan ahli2 kita hampir 130k dgn sales 20 juta sebulan..byk pihak cemburu dan cuba nak jatuhkan Powergold..byk pihak cuba nak kaitkan Powergold dengan skim pelaburan..
.
Anda semua tahu bagaimana biz kita kan?..Kita hanya menjalankan urusan jual beli dan netwoking sahaja..tiada janji bulan dan bintang..
.
Pesanan CEO Powergold..walau apapun terjadi pada syarikat..Kita tetap ada emas di tangan dan Emas tersebut tulen..
.
Kepada ahli2 dan pembeli2..cuba bawa emas masing2 pergi test dim mana2 ar rahnu atau kedai emas..Biar slip ujian tu atas nama kita..Ini boleh dijadikan bukti kpd org ramai bahawa emas kita tulen dan masih diterima..
.
Biar kita untung sikit2 tapi kita boleh bertahan lama..Kalau syarikat kita ni menindas..Mana mungkin ada ahli2 dan stokis2 yg dapat income luar biasa mencecah ribuan dan ratusan ribu..
.
Kalau org kata kita ni skim cepat kaya..kenapa pula ada ahli yg baru masuk tetapi income dia lebih hebat dr upliner2 dia...cuba renungkan..
.
Saya dah bermula dengan Powergold hampir 2 tahun..Tetapi ade ahli2/stokis2 yg bermula tak sampai 1thn income lebih hebat dari saya..
.
Semua bergantung pada rezeki Allah tetapkan dan usaha berterusan kita..
.
Ucaplah terima kasih kpd prospek yg bertanya..itu menandakan mereka ikut perkembangan kita..tanda mereka berminat dgn Powergold..
.
Nasihat CEO lagi..pada yang dah jd ahli/stokis..tak perlu risau atau gusar selagi emas tulen ada ditangan..anda perlu risau kalau syarikat tak beri emas..sekiranya anda beli emas di Kedai Emas luar..dan kedai emas tersebut ditakdirkan tutup..adakah anda akan terkesan sedangkan emas ada ditangan?..
.
Urusniaga syarikat berjalan seperti biasa malah sales dan pendaftaran agent/stokis terus meningkat..
.

No comments:

Post a Comment