Tuesday 3 June 2014

KELEBIHAN MENJADI AHLI POWER GOLD!!

PowerGold.biz adalah program NETWORKING + Trading Gold,

Trading Gold bermaksud urusniaga jual beli Emas Fizikal. PowerGold BUKAN program Investment, cuma kelebihan PowerGold syarikat menawarkan CTO ( Profit Sharing ) dari keuntungan harian syarikat pada semua ahli WALAUPUN Tanpa MENAJA.

KELEBIHAN MENJADI AHLI POWERGOLD
1)Modal Join RM380 adalah Membership Fee untuk melayakkan ahli dapat beli gold dengan harga Agen yang lebih murah dari harga pasaran

2)Setiap ahli juga akan terima produk 1 gram gold bar 999, gold bar berkenaan anda boleh jadikan sebagai sample sekiranya anda ingin mula berniaga emas, bila dah ada order dari customer barulah anda order dengan stokis, anda jual dengan harga pasaran, anda beli dengan harga agen, maka ada keuntungan runcit sebagai Ahli PowerGold

3)Walaupun Ahli tidak minat berniaga ahli masih ada keuntungan sekiranya mahu menyimpan Gold untuk masa depan, contohnya simpan 1 gram setiap 1 bulan, sikit2 lama jadi bukit, keuntungan sebagai ahli adalah anda dapat beli dengan harga Agen. Ada sesetengah syarikat mengenakan amaunt yang besar untuk jadi agen. Sebagai bukti anda boleh check syarikat lain yang menjalankan trading emas.

4) Apa itu profit sharing atau CTO? - profit sharing bermaksud keuntungan syarikat yang diagihkan kepada ahli dari kiraan keuntungan harian, sekiranya keuntungan besar maka besar juga sharing harian yang diterima, sekiranya kecil untungnya maka kecilah juga sharingnya, sekiranya tiada keuntungan langsung maka tiadalah sharing pada hari berkenaan. Maka disini jelas tiada kerugian atau tekanan syarikat dalam hal pembahagian sharing dan syarikat boleh bertahan lama. Melalui program Power Gold ini juga wujudnya perniagaan emas secara tidak langsung samada secara NETWORKING atau Trading biasa.

Watsap jika berminat : 0124002284

www.lubukemasmurah.com/azdalazmi untuk pendaftaran ahli

No comments:

Post a Comment